kolmapäev, 2. november 2005

Bags of fun

Teinegi koostegemine hakkab lõpule jõudma. Sharon B poolt augustis algatatud Bags of fun-nimelise ürituse tähtaeg kukub 8. novembril. Sedapuhku oli ülesandeks valmistada vanadest teksadest kott. Kaunistamiseks võis kasutada misiganes tehnikat.
Ma siis heegeldasin natuke ning proovisin ka tikkimist, mida (kui arvata välja 10- aastaselt ristpistes tikitud tilluke päevalill) ma varem polnud teinud. Siin on samm-sammult näha minu koti saamislugu. Ning siin teiste tegemised.

Valmis üllitis eest



tagant



ning ülalt



Kui kõik saavad oma töödega ühele poole, riputab Sharon need ilmarahvale imetlemiseks ka kuskile netigaleriisse. Eks ma annan märku kui asi sealmaal.

9 kommentaari:

  1. Assa, kui vinge! Väga laheda koti oled teinud :)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne03.11.05, 18:09

    oooooooomaigaad, kui vägev. Ma minestan imetlusest. Kukun pikali nohh

    VastaKustuta
  3. Anonüümne03.11.05, 19:54

    Tõeliselt maitsekasilus ja moodne teos.Teiste tööde seast säras kohe silma. Ja jälle tuli tahtmine endale ka midagi samalaadset teha. Samas tahaks öelda, mis see kott mulle ütles- äkki oleks võinud see mõnusalt sigrimiriline sang olla kinnitatud kuidagi toekamalt? Aga seda ütles ta ainult mulle...

    VastaKustuta
  4. Anonüümne03.11.05, 20:55

    Võtab kohe nii sõnatuks, et lausa peab kommenteerima! Fantastiline!

    VastaKustuta
  5. tiina - ütles mullegi ;)
    sangaga olin üldse hädas, proovisin nii ja naa, kuidagi ei sobinud. otsustasin linnast valmissangad muretseda. siis sähvatas, et saan miskit sarnast ka ise teksariidest ja heegelniidist kokku keerata, rõngad otsa ja voila! kuna selle koti sang jääb minu kätte, siis küll ma ta vajadusel ära parandan (või ennetan ning kinnitan kõvemini enne jalutuskäigule viimist) ;)
    ja ausalt öeldes see kott oli rohkem selline uute tehnikate õppimise "proovilapp" kui praktiliseks kasutamiseks mõeldud ese.
    ning taaskord kiidan koostegemisi: suurepärane võimalus väljuda harjumuspärastest raamidest ning kombata uusi suundi. soovitan soojalt!

    VastaKustuta
  6. No sa oled taas klass omaette! Tükk aega ruleb käsi laiutada ja õhku ahmida ja siis ikka midagi sõnuda ei oska :) Ma tunnen end taas väga pisikese nokitsejana...

    VastaKustuta
  7. triibik vahib juhmil kalapilgul ja ei saa sõnagi suust.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...