laupäev, 20. mai 2006

Villa. E-villa

Veidi villast juttu. Mõne nädala eest kraamisin oma villajääke ning veeretasin allesjäänud raasukesed tombukesteks, et neist sobival hetkel kuulikesi viltida. Tombukesi oli kausitäis, nüüd veel vaid seitse alles. Soojade ilmadega on lausa lust trepil istuda, ihu pruunistada ning seebivahus villaga mängida. (Sellistel õndsatel hetkedel taban end sageli mõttelt, et juu ma vist olin eelmises elus üks väärt inime, et nüüd nii meeldivalt aega saan veeta, mis muidugi ei tähenda, et ma vähem õndsatel hetkedel, näiteks keset pimedat ja külma aega, oma elukest ei põhjaks.)
Laupäeva hommikul aga äratas mind kõne postkontorist, teatati, et mulle olla üks pakk. Olin kindel, et tegu kolme päeva eest Harrietist tellitud mõne puuvillase lõnga ja paari kotitoorikuga. Kohale jõudes oli üllatus üüratu, sest pisipaki asemel ootas mind hoopis ligi 15 kg villast kraami, mille ma vähem kui 24 tunni eest olin Jõgevalt tellinud. Töö kiire ja korralik. Tellisin meilile saadetud fotode järgi. Värvid pole paraku just kirkaimad (eriti erksaid loore olen Eestis kohanud vaid Hiiu villas), kuid see-eest oli neid üsna palju, valida sain ligi 50 eri värvi villaloori seast. Vaadake ja vesistage :)


5 kommentaari:

  1. Anonüümne21.05.06, 11:29

    olen jah kade! samas, kes mul keelab kah omale varusid soetada (mehe vingus vingus nägu iga lõngajupi peale ei lähe arvesse)!
    ise teen oma esimest vilditud kotti - õhinal!

    VastaKustuta
  2. ma muide mõtlesin, et see kogus võtab tunduvalt enam ruumi. aga kõik oli ühte suurde kilekotti kokku pressitud ja asi on väljast vaadates tunduvalt väiksem kui selle tegelik sisu :)

    VastaKustuta
  3. Anonüümne21.05.06, 16:23

    Väärt kraam!!! Ma võtan hoogu ja lähen ise Jõgevale seda kurikuulsat poodi kaema ja arvan, et sealt vist kerge kotiga koju ei pääse ;)

    VastaKustuta
  4. Vaatan ja vesistan...
    Aga lihtsalt küsimus- kui tellida Jõgevalt, siis kui palju maksab see "villane kraam"?:)

    VastaKustuta
  5. uvatha - miski 150-160 eeku kilo.
    kuuldavasti saavad eraisikud tellida teatud summast alates, ehk oli 500.- ??

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...