esmaspäev, 11. märts 2013

Freeform Friday

... on Monday.



Vähemalt hakkasin heegeldama reedel.
Tänaseks olen kõik lapid kokku õmmelnud ja asjanduse enam-vähem ringikujuliseks saanud. 


Eelmistel nädalatel tegin ka natuke, aga kuna tegu oli lapikeste kokkuõmblemisega, siis polnud kogu tegevus eraldi ülestähendamist väärt.

Üks näide sellest, kuidas ma töösse jäänud auke täitsin:


auk

heegeldasin ühe kiire kole-lapi

õmblesin lapi teiste motiivide alla
Ääre siledaks ja ringikujuliseks heegeldamine võttis omajagu aega ning polnud teab mis loominguline tegevus. Plusspoolele võib kanda selle, et sain seal erinevate pistetega veidi katsetada.
Nt hakkas mulle päris meeldima üks väga lihtne võte: kinnissilmus pluss kettsilmus ja järgmisel real keti kohta kinnissilmus ja kinnissilmuse kohale kett. Hmm, jämedast lõngast suvine rannakott?



Enne servade siledaks heegeldamist nägid need välja sellised:


Ning nüüd on niisugune:


Peale niisutamist ja venitamist peaks piisavalt ümmargune jääma küll.

Tegelikult meeldivad mulle orgaanilised ebaühtlased ääred oluliselt enam. No kui näiteks oleks tegu seinavaiba või seeliku alläärega, siis ma poleks neid ära silunud.
A ma teen ju patja.

Kui jätta kõrvale padjale põhja ning servade heegeldamine, mis tulevad täiesti harilkud ühevärvilised, siis on jäänud veel teha vaid magusaim osa - heegelpinna kaunistamine, mmm.


1 kommentaar:

  1. Istun ja vaatan ja imetlen. Üks ilusasi on sellest tulemas, väga ilus :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...