neljapäev, 4. aprill 2013

In the making


Eile haarasin viimaks härjal sarvist. 
Vaatasin tõele näkku - vastu vaatasid laiskus ja lollid vabandused, ka veidi hirmu. Et äkki ei meeldi. Ei mulle ega kellegile teisele.

"Aqua" kotist käib jutt. Sellele juhendi kirjutamisest.
Täpsemalt tuleb teha uus kott, mis näeks välja nagu "Aqua" sellel fotol, kuid  
a) kott oleks hõlpsalt järgi tehtav  
b) ma suudaks kirjutada sellise juhendi, et kott oleks hõlpsalt järgi tehtav

Originaalil kasutasin ma päris mitut eri sorti ja jämedust lõnga ja erinevaid nõelu. Ja kaunistuste tegemisel pistsin ma nõela lihtsalt suvalises kohas koti sisse ja ka kaunistuste kasvatused olid suvalised, ei lugenud ma mingeid silmi seal.
Kirjelda siis seda arusaadavalt, eks ole.

Uuel kotil kasutan erinevaid motiive, mis tuleb hiljem kotile õmmelda.

Eile õhtul uinudes oli seis selline:


Kui nüüd võrrelda selle jaanuari-postituse fotoga, siis ükski sealsetest motiividest ei pääsenud lõpp-vooru.

Aga!
Ei olnud ma rahul nende keskmiste roheka äärega motiividega.

Ja kuna hommik olla õhtust targem, siis tegingi peale hommikukohvi kiirelt väikese ümberpöörde ja heegeldasin uued motiivid, mil sisu rohekas ja väline äär helesinine. Palju parem.

Ja siis hakkasin kompaga mängima. Et mida ja kuhu ja kuidas. Pildistasin, et oleks pärast hea võrrelda.

Midagi pole veel kinni õmmeldud.

Tunne ütleb, et teen siiski nii originaalilähedase kui võimalik, kuid lisan juhendisse ka pilte teistest variantidest.



***
Finally I've picked up again my "Aqua" purse. I mean the one I'm making after the original one, but this time there will be a pattern for it.

I'm done with the purse body and handles and all the motifs.
Now it's time to decide the arrangement of motifs. And to sew it all together. And to embellish with beads. And to take notes while doing this. And then some major proofreading.

And then... :)

Yeah, it still will take some time but I'm quite optimistic.




4 kommentaari:

  1. Mulle meeldib alumine parempoolne :)

    VastaKustuta
  2. Kusjuures just praegu vaatasin, et mulle ka :)

    A see on originaalist päris erinev, nii et lähen ikka seda teed, et õmblen motiivid kinni algset varianti eeskujuks võttes ning lisan fotode ja skeemide näol teisi võimalusi.

    VastaKustuta
  3. Aga mulle meeldib ülemine vasakpoolne. :) Kena kompaktne. Tegelikult on kõik nii kenad.

    VastaKustuta
  4. Ülemine vasak tundub mulle ka kõige-kõigem. Väga ilus kott. vot:)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...