esmaspäev, 23. september 2013

Pliiatsitopsid

Plekkpurke olen ma aeg-ajalt ikka kogunud. 
(Purustet tomatid, eks ole, ning neid ikka kulub meil sügis-talvisel hooajal). 
Mõnikord läheb nii, et kogun-kogun ja siis miskil kevadisel suurpuhastusel viskan kõik minema. Sest et kaua ma neid ikka kogun, kui tegudeni kuidagi ei jõua.

Mõned näited tegemata tegudest kogusin siia.



Aga eile heegeldasin need hallid pliiatsitopsid.
Roosad tegin suvel.

Hea väike ning kiire töö lõngalõppude realiseerimiseks. Selleks ka, et kui tahaks midagi heegeldada, aga ei tea mida. Ja ideid pole. (Ajast ei räägi.)



 


4 kommentaari:

  1. Lõbusad! Ma olen riidega neid purke katnud ja siis peale kaunistusi teinud aga heegeldatud vidinad on lahedamad.

    VastaKustuta
  2. Hakka või ka purke koguma-nii ilus tulemus! Ma kahjuks olen ikka äraviskajatüüpi muidu.

    VastaKustuta
  3. Mis hea idee. Ehk minagi oskaksin heegeldada.

    VastaKustuta
  4. Oo, see halli-värvi-kombo on nii ilus! Sul on nii mõnus värvide tunnetus ikka :-)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...