kolmapäev, 20. aprill 2016

#100daysproject

Koperdasin eile instagramis #100daysprojecti otsa ja liitusin otsemaid.

Eks läbi aastate on neid erinevaid virtuaalseid koostegemisi, kus n-aja jooksul teed x-asja ja jagad seda maailmaga, ikka nähtud. Ja tehtud. Küll mitte neid,, mis algavad numbriga 100. Või 365.

A seekord siis sada heegeldet prossi minu poolt.

Soojenduseks juuli esimesel nädalavahetusel toimuva vabaheegelduslaagri jaoks (mille teemaks "Ehted"). Ja lihtsalt tegemis- ning avastamisrõõmu pärast.

Pross nr 1


Pross nr 2





Siia ma iga päev ei postita, küll aga teen kokkuvõtteid.

Kui tahad iga päev uut prossi näha, siis otsi mind üles @heegeldab.




2 kommentaari:

  1. Appi, see on just täpselt see, mida mul praegu vaja on: et "talveunest" välja tulla ning ühtlasi vabaneda blogi- ja fotoblokist! Kahju, et selle projekti alles nüüd avastasin, aga eks ma püüan teistele järele kapata. Ühinen, aitäh Sulle inspiratsiooni eest. Minu jaoks oli see just SEE tõuge, mida vajan, et tuua Etsy poe valikusse uus tootesari. :)

    VastaKustuta
  2. No rõõm lugeda!
    Mul on ka üha ja aina miskit välist tõuget tarvis, et teha asju, mida ma tegelikult teha tahan :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...