reede, 13. märts 2009

Seda ja teist


Olen kahel viimasel kuul kasutanud ainult 1,5mm või veelgi peenemat heegelnõela. Heegeldades peamiselt ülalolevaid 3-D lilli ja käevõruvorste. Võrusid sai tõesti palju ning vähehaaval leiavad nad tee lettidele.
Sellest peene nõela kasutamisest olen saanud endale külge "vanade heegeldajate tõve" - parem käsi on randmest nigel. Aga ma saan sellest üle :)



Muide, mu lemmik vabaheegeldaja Prudence Mapstone leidiski oma heegeldamisstiili tänu sellele va randmetõvele. Enne vabaheegeldust tegeles ta kudumisega. Rasked rõivad varrastel hakkasid aga aastatega käsi liigselt koormama. Sestap asuski ta ühes tükis valmistet rõivaste asemel tegema pisikestest vabaheegeldmotiividest kokku pandud esemeid.

Igal kevadel on International FreeForm Crochet Guild organiseerinud ühe koostegemise:
2006
2007
2008
Sel aastal on teemaks aasta-ajad.

Fragmendid mu 2007.a töödest: maa, tuli, vesi õhk:




3 kommentaari:

  1. Mul jäävad kudumisest pihasooned haigeks :D (vanaema kild)

    Armsad tööd, mul on ka heegeldamise isu nüüd peal!

    VastaKustuta
  2. Anonüümne15.03.09, 13:27

    Käevõrud on võrratud!

    VastaKustuta
  3. I challeng you :)
    http://www.kreativling.at/

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...