teisipäev, 2. august 2005

Kuidas ma viltima õppisin

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, sai asi taaskord alguse FFC listist. Mainiti seal Jeanne Taylori nime, kes kombineerib oma mõningates töödes heegeldamist ja viltimist. Asi hakkas mind huvitama, kohe väga. Just samal ajal korraldati viltimise listis väikest töötuba, kuhu ma asjaolude sunnil kuidagi minna ei saanud. Seepeale tundsin, et mul on tungiv vajadus viltima õppida, ja kohe. Helistasin Raasikule, tellisin telefoni teel paar kilo erinevat värvi villaloori ning kallis kaasa taris selle mulle koju. Edasi oli abiks seesama sõber internet.
Alustasin sellest Pat Sparki loodud andmekogust, kust leidsin:
* Jill Gully õpetussõnad algajatele
*Mõningad Pati enda mõtted viltimise-vanutamise kohta
*Ühe õpetuse 3D esemete (vildid, kindad, kotid, mütsid jne) valmistamise kohta
*Pat Spark kirjeldab nuno tehnikas viltimist
Ja minusugusele aega hindavale (loe: laisale) inimesele üks olulisemaid netist leitud nippe: pesumasinas viltimine.

Silmailu poole pealt on mu isikliku edetabeli tipus
*Polly Stirling (väidetavalt nuno tehnika "ema")
*Horsti vilditud kleitide näitus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...