kolmapäev, 10. jaanuar 2007

Hand&Lock Prize for Embroidery

Täiesti juhuslikult sattusin eile Gemma Nicholsoni ja Sophie Tilbury töödele. Leidsin viited Rasberry bloogist.
Tegemist Hand&Lock Prize for Embroidery 2006.a konkursi osalejatega. Sophiele kuulus teine koht. Võitja oli hoopis Heidi Turner ja kolmanda koha vääriliseks hinnati Natalie Benmayor.
Ülejäänud finalistide tööd leiab siit.
Nii-nii, karta on, et tikkimislinke hakkab nüüd siin aina sagedamini kohtama ;)

I found links to beautiful works of Gemma Nicholson and Sophie Tilbury in Rasberry's blog.
They were finalists of Hand&Lock Prize of Embroidery 2006. Winner was Heidi Turner, Sophie placed second and third was Natalie Benmayor.
Other finalists' work can be found here.


2 kommentaari:

  1. Anonüümne10.01.07, 18:25

    Tead. Kõige lahedam asi Sinu blogis läbi aja on see, et see on nii hariv. Tõesõna, ise ei leiaks ma iial kõike seda, mis ma siit olen avastanud. Tänud. Tänases postis oli erti lahe see jakile tikkimise mõte. Nii võikski võtta mõne teisekäe asja ja kasutada seda n.ö. proovilapiks ja samas seda hiljem rõõmsalt seljas kanda!

    VastaKustuta
  2. Rõõm lugeda, Tiina!
    Eks ma koguks enda tarbeks neid linke nii ehk naa, aga siiski on hea teada, et see teistelegi korda läheb.
    Assa, selle teisekäe jutuga ajasid nüüd hamba verele ;) Kunagi oli mul selline kaunistet kaltsukauba äri mõte... ja viimasel ajal on mul rõhk just kaunistamisel olnd, samahästi võiks ju mõnele hästisäilind esemele uue elu kinkida.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...