pühapäev, 24. juuni 2007

Pilte fimo-katsetustest

Veel pilte. Klaashelmestega ripatsid on ilmsete Kajaka mõjutustega, kuigi vimkadeta ning vägagi vaoshoitud.



Some more pictures of playing with clay

6 kommentaari:

  1. Ei oskagi muud öelda, kui et palun-palun, tee endale ka müüginurk. Sest mina ei jaksa enam lihtsalt imetleda, ma tahaks kohe mõnda imeilusat teost omada!

    VastaKustuta
  2. Väa ebanormaalselt ilusad! Teie Kajakage ajate mulle fimo vastu nii suure hirmu nahka, et ma pean tükk aega julgust koguma, et ligi astuda... ;)

    VastaKustuta
  3. heh, Krentu, tegelt ma vargsi mõlgutasingi müüginurga mõtteid ;)
    just sellistele fimo-ehetele ja teistele katsetustele.
    tänud julgustamast!

    Noo, Elsa, mulle just hirmsasti meeldisid sinu rahvuslikele motiividele tuginevad fimo-vidinad. Väga-väga hea leid!

    VastaKustuta
  4. VÄ-GA I-LU-SAD!
    Ja põnevad ja nüansikad ka! Ei tea, kas see sinisesse pööratud leheteema on sihilik, aga mul tekkis kohe soov traditsioonilist rohelist kullaga katsetada.

    VastaKustuta
  5. Tiina - ei olnud sihilik, hakkasin lihtsalt sinistega pihta ja ühel hetkel tulid lehed lihtsalt sisse. täiesti plaaniväliselt :)
    aga roheline ja kuld kõlab heaste. ja siis veel sügisene vahtraleht pronksiga? servad juba kergelt krimpsus... mhh? mõte juba lendab, teostamiseks vajaminevad oskused on iseasi ;)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...