laupäev, 1. september 2007

Emad ja tütred

Tütrel oli täna tähtis päev. Esimene koolipäev.
Aga juba paari päeva eest, sellal kui mina netis fimost tuhvlikeste õpetust otsisin (ja olgem ausad, ühed käkid ka kähku valmis voolisin ning sama kiiresti prügikasti lennutasin), voolis tema oma enam-mitte-nii-väga-pisikeste kätega päris-savist ise nukule kingakesed. Lahedad, onju?

Ja mu kallis ema, kes koos meiega täna lapselapse aktusest osa sai, sai innustust sellest postitusest, ning heegeldas pildiloleva pehme ja karvase prossi. Ilma mingi matemaatikata, kinnissilmustega ja nurgad on tehtud ühekordsetest sammastest.
Mu ema on üldse väga osav kuduja, õmbleja, heegeldaja. Muidugi rehmab ta siinkohal käega ja ütleb "mis sa nüüd, kus siis mina...".
Aga nii on. Ja ka ema ema oli suurepärane käsitöö tegija, kes mittemillestki alati midagi kaunist välja võlus. Ja erinevalt minust, olid/on nad ülikorralikud oma töödes. Ja viisid/viivad kõik alustatu lõpule. Ja üritasid seda mullegi õpetada. Aga see neil ei õnnestunud.
Ah, ma olen nii härdas meeleolus hetkel.

7 kommentaari:

  1. Palju õnne teile tähtsa päeva puhul! Meenutasime täna emaga, kuidas mina oma esimesel septembril olin nii erutatud, et mingil hetkel hakkasin lahinal nutma ja nutsin kohe mitu tundi :) Ma mäletan seda ise ka hästi. Siiani tekitab esimene september minus kurb-sooje tundeid. On üks ilus päev. Aga kui minu lapsed ükskord esimest korda kooli lähevad.... siis ma varun kohe mitu taskurätikut :)

    VastaKustuta
  2. Ilusat kooliteed, teile kõigile!

    VastaKustuta
  3. aitäh teile, krentu ja heidi!

    VastaKustuta
  4. Kaunist kooliteed Teile :)
    Mul lapsed nii suured, et neil enam eufooriat esimene koolipäev ei tekita, aga ise jään ootama seda aega, mil tütretirtsu kooliteele saadan :)

    VastaKustuta
  5. Ilusat kooliaasta algust!

    VastaKustuta
  6. Need kingad on tõesti vahvad! Kui suured need õieti on?
    Pross on hästi armas. Nüüd jahedate ilmadega ihkabki hing midagi sellist - karvast ja sooja :)
    Soovin ka head kooli algust! Mul on see elus esimene sügis, kui ei pea koolipinki nühkima minema... ja olen sellega väga rahul ;)

    VastaKustuta
  7. tänud heade soovide eest!
    mdm - ütleme nii, et kingad on Barbie'le tiba suured ;) umbes tollised.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...