kolmapäev, 12. september 2007

Pea asjad

Peaasjalikult on nii, et poolikud tööd mind ei vaeva. Teatud aja möödudes võin ma mõned neist südamerahus üles harutada/minema visata vms. Aga kui neid lõpetamata asju on juba liiiiiiga palju ja nad kapisügavusest on olude sunnil välja tiritud, siis hakkab halb. Painavad ja ei anna asu.
Iseloomu kasvatamise eesmärgil otsustasin osa neist lõpetada. Alustasin barettidest. Võtsin ühest kastist valmisheegeldet bareti ja teisest mingi heegeldet või vilditud motiivi ja panin need pidulikult paari. Ja neid pea asju jagub mõnda järgmissegi postitusse.
Seevastu fimo-jubinad on hästi kokkupakitud, mistap ka südasuvine osaliselt teostatud müüginurga-uitmõte magab sügavat sügisund... Jah, ja ma tegin bloogi päises pisikese muudatuse... Ja ma olen üsna kindel, et nüüd, mil ma panin kirja selle lause sügisune kohta, ei lähe enam kaua, kui pood uksed avab... Samas, on lugeda, et paypal ei diskrimineeri enam eestlasi ja me saame rahaülekandeid ka vastu võtta... Mis viib mõtted omakorda etsyle... Ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi... Ja ma ei joo hetkel teed ei rummi ega
LISATUD HOMMIKUL: just siis ärkas noorim ja katkestas mu peataoleku avalikustamise. Hommik on õhtust targem teatavasti. Aga ma siiski ei kustuta eelnevat lõiku ;)
Vaid lisan hoopis ühe lingi sellele, kuidas müüa pokemoni kaardipakk 143 USD eest. Selleks pole vaja muud kui 6 last ja lobedat sulge. Naisel on ka bloog, mis peale seda vahejuhtumit on hirmus popiks saanud ja mida ma suurima heameelega loen ning oma kolmega toimetulek ei näi enam nii võimatu :)

6 kommentaari:

  1. Oled kindel PayPali osas? No see oleks küll hea uudis, sest ma just nördimusega alles vele hiljuti tsekkasin selle kohta, pettumusega. Kunagi olid ju jutud küll, et 2007... Igatahes see uudis saabus küll minu suureks rõõmuks :)

    VastaKustuta
  2. Ilusad peakatted:).

    Elsa, vaata seda linki
    https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/webscr?cmd=_display-approved-signup-countries-outside

    VastaKustuta
  3. Huvitav, kuidas maksundus seda valdkonda Eestis reguleerib? Nt kui ma müün midagi, kas ma siis peaksin makse maksma ka Eesti riigile või?

    VastaKustuta
  4. Nii naiselikud peaasjad!
    Külm ilm tuleb alati ootamatult ja ostuvõimalus on siis teretulnud.

    VastaKustuta
  5. Ma kiibitsen veel teemat. Uurisin pisut seda maksunduse poolt ja mul on tunne, et seda on lihtsam hoida-hallata lokaalselt:). Et pakk sulle ja sinult mulle. Muidu tuleks mängu fie teema ja kulud.tulud.
    Iseasi kuidas emta seda kõike kontrolliks :D.
    Ei taha norida ega hirmutada aga lihtsalt hakkas huvitama ja uurisin kohalikult FDlt (kes meil kohaliku maksundusega hästi kursis) lõunalauas:).

    VastaKustuta
  6. kk - kulud-tulud-maksud ikka mängus. kui ma kunagi julguse ja pealehakkamise kokku korjaks ja siiski äritsema hakkaks, siis etsys müüks ma seda, mida kindlasti teha oskan. ja millega oleks vähemalt teoreetiline võimalus miljonite müüjate hulgas publikule silma jääda ;)
    fimo-jubinatega ma sinna ei roniks. neid on seal küll ja veel. siin aga esialgu veel mitte niipalju. niiet lokaalne ja rahvusvaheline bisnis oleks mu puhul 2 eri asja ;)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...