kolmapäev, 28. september 2005

Käsitööbloogid

Tundub, et Eestimaad on haaranud käsitööbloogide buum. Ja see on suurepärane!
Niisiis, kribavad nobenäpud:
vanadest kaladest on Vardamooril ka "Terje's lifelong knitting";
Cairbre peab jututuba.
Uuematest blogarditest tegeleb Jutupaun käsitööga;
Elsal on blogivärk;
Oravake jagab teiega üht ja teist.
Ning ma võin pea anda, et lähiajal lisandub nii mõnigi uus tegija.

Siit ka küsimus, miks? Miks hakkasite bloogi pidama, aega ju niigi vähe ;)

Teen ise otsa lahti.
Ma sattusin blogardite maailma tänu Sharonile, kelle bloogile inaminuteago komistasin eelmisel kevadel. Enne seda puudus mul igasugune kokkupuude bloogidega. Tema lehelt leidsin loomulikult hulgaliselt teisi tegijaid ja nii see läks.
Ühes oma kirjatükis mõtiskles Sharon selle üle, kuidas saaks bloogi reklaamina kasutada üksinda oma ateljees nokitsev kunstnik. Ning ausalt, see lugu oligi ajendiks, miks kirjutama hakkasin.
Millest ning miks plaanisin kirjutada:
*talletada netist leitu - kuna tihtipeale sattusin põnevatele tegijatele, siis tundus olevat hea mõte see kuskile salvestada ning teistegagi jagada.
*samuti valdas mind toona kerge missioonitunne, tahtsin tutvustada tulevikus ka eesti tegijaid. Käsitööliit koostas toona käsitöö-andmebaasi ning ma plaanisin sealt leitud tegijate töid ka kajastada. Momendil puuduvad mul andmed kui kaugel asi on, (haridusministeerium olla ka midagi sarnast teinud ning nüüd luuakse vist üks ühine andmebaas), igaljuhul saatsin arupärimise ning ootan vastust. Folkart.ee lehelt leiab ankeedi täitmiseks nii üksikkäsitööline kui käsitööasutus/ühendus.
*tegu ka mingil määral distsiplineeriva tegevusega
*ning vähetähtis pole ka oma tööde esitlemine ning
*suhlemine samal lainel olevate inimestega. Ennevanasti olin sunnitud oma kallist kaasat käsitööalase mulinaga koormama.

4 kommentaari:

  1. võid kirjutada mulle mannu ät andineeme punkt ee ;)

    VastaKustuta
  2. Kõge esimene otsus ikka sellest et olen edev :) ja tahtsin reklaamida end kah.
    Ja siis uudishimu, et kui kiiresti see üles leitakse. Päris ruttu leiti. Nüüd panen juba ise oma meilidele ka blogi aadressi kaasa koos kodukaga.
    ja loomulikult on see hea koht kuhu talletada kõik huvitavad webilehed kust infot leiad.

    VastaKustuta
  3. Kuidas? - Ju see ikka sisemine sund oli. Sattusin netist kudumist otsides Knitty otsa, sealt edasi autorite blogidele. Uus ja huvitav oli. Et ma enne kolhoosis endale kodukat tegin, oli see suht loogiline jätk ilmselt. Eesti teistest blogidest ei teadnud ma siis eriti midagi. Miks? Tol perioodil oli kudumine suure tööstressi tõttu ka mu elu a ja o. Ja kirjutada tahtsin ka. Niimoodi, et keegi ei arvustaks ja ümber ei käseks teha. Inglise keeles üritan oma pisukest keeleoskust arendada, kirjutamine läheb seni kka veel üle kivide ja kändude.

    VastaKustuta
  4. Mina läksin soome käsitööblogidega kaasa. Huvitav on lugeda mida teised on teinud ja saada kommentaare oma tööde kohta. Siinpool lahte näitavad paljud oma blogides ka poolikuid töid ja protsessi töö valmimisest, ise ma poolikuid asju ei oska näidata.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...