teisipäev, 7. märts 2006

Paar pärli

Veel mõned Cernitist valmistet pärlid ja plönnid. Roosade roosidega helehallid ümmargused pärlid on tehtud töökates kätes avaldet õpetuse ainetel. Esmalt valmistasin silindri ning seejärel lõikasin vaibanoaga (tapeedinoaga?) sealt õhukesed viilud ning mätsisin kuulikesele peale. Peaks teinekord proovima hariliku zhiletiga lõikamist, see nuga ikkagit vajutab lõigatava viilu lömmi. Plönnid olen lakkinud üle poolmatt puidulakiga, erilist vahet pole küll märgata. Tulevikus peaks proovima mõne läikiva lakiga. Võrreldes Fimo voolimismassiga, mis pidavat olema läikivaima pinnaga, jätab Cernit peale küpsetamist kergelt vahase mulje. Mõned asjad meeldivad mulle enne küpsetamist enam, värvid on kuidagi kirkamad ja selgemad.
Viimistlemiseks ning nt sõrmejälgede eemaldamiseks võib pärleid jooksva vee all liivapaberiga hõõruda (ma olen kasutanusd liivapaberit nr 400, 500 ja lõpetanud 600ga). Seejärel nt T-särgi servaga hoolega pärl üle nühkida ja soovi korral lakkida.

2 kommentaari:

  1. Ülemise pildi mustad kuulikesed punaste lilledega - minu lemmikud. Suursuguse mulje jätavad :)

    VastaKustuta
  2. Nii-ii ilusad!!!
    loodan, et ma nüüd ei nakatunud.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...