neljapäev, 30. märts 2006

Spinning on the edge

Flickrist leidsin ühe tõeliselt omanäoliste lõngade looja, hüüdnimega Yarnpunk. Elab Alaskal. Ketrab, peab poodi ja bloogi. Tema lõngad.
Sihukestest ei raatsiks miskit tehagi, niivõrd imelised on need mu meelest.

I found this really amazing spinner in Flickr called Yarnpunk. Here's her gallery and blog. I probably couldn't crochet or knit her stuff, it's just way too beautiful for that.

4 kommentaari:

  1. Tõeliselt imelised! Ma annaks eiteamida, et seda siniste heidetupsudega pruunikirjut saada kasvõi ühe vihi!

    VastaKustuta
  2. Anonüümne30.03.06, 12:10

    mann, kas sa oled uurinud/proovinud seda "spinnimist" ka? ma olen blogides näinud, et tehakse sellise pisikese vurri moodi asjaga ilusaid lõngu, aga millest (heidest vist) ja kuidas... hmm.. tahaks isegi proovida tegelikult!

    VastaKustuta
  3. ampsak - pole proovinud. aga üks vokk on hetkel "tehnilisel ülevaatusel" ning seejärel saab minu omaks :)
    põhimõtteliselt saaks küll ise nt heidest, mõnest karvalisest, viskoosist jne ise põnevaid asju kokku "keerutada" selle vurriga, aga ma pole uurinud, kuda see käib.

    VastaKustuta
  4. Anonüümne30.03.06, 13:16

    siis peaks uurima niisama... mul ka vanaema juures üks vokk, mille ma lõdvalt endale saaks (ja ma tahaks ka), aga vot ma kardan, et mu teinepool tõstaks mu koos vokiga ukse taha :P
    ma pean silmas näiteks sellist asja nagu http://www.villagespinweave.com/ImgUpload/P_328138_1025272.JPG näiteks. Siit pildilt tundub, et sellise lihtsa spinneriga saab lausa midagist teha. Aga ega ma pole mingi ketramisteadlane kah muidugi :P aga ilusast lõngast ära ei ütleks!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...