kolmapäev, 22. märts 2006

Sonji Hunt värvib kangast

Korra olen juba viidanud Sonji kangavärvimisele. Nüüd on ta postitanud oma bloogi pildid uuest näitlikust värvimissessioonist. Alati kui ma tema tegemisi vaatan, tuleb endalgi isu kõik järgi proovida, nii kangavärvimine kui "lapimaalimine" (kõlas vist nii maakeeli). Kõik need värvid, kompositsioon ja lisandid on väga ispireerivad.
Kuna viimasel ajal on tulnud ette mõned tõlkimist paluvad järelepärimised, siis üritan mõned postitused ka in (puu)english kirja panna.

I've mentioned Sonji's way of fabric painting earlier as well. Recently she has posted new tutorial with lots of pictures.
Although I work mostly with fiber instead of fabric, Sonji's work always inspires me. All these colors, composition, stitching etc is just too wonderful.


5 kommentaari:

  1. Tere tulemast kakskeelsete blogide maailma! :)

    VastaKustuta
  2. tere-tere! ma mõtlesin, et ootan ära kui aastake bloogipidamist täis saab ning lähen siis kakskeelsusele üle (maikuus), aga kuna viimasel ajal on saadetud mitu korda järelepärimisi teemal: "mis sa kirjutad, ma ei saa aru", siis et ei jääks tagarääkimise muljet, üritan mõned postitused kakskeelsed teha :)

    VastaKustuta
  3. Anonüümne25.03.06, 21:31

    Mega-lahe link - mul hakkas mõte jälle tööle. Olen ennegi kangavärvidega katsetanud (see kunstiaasta projekt oli millalgi, kus noored omale stringe ja boksereid maalisid), aga põhiliselt lapse ühevärvilisi pluuse põnevamaks teinud ja laualina veiniplekke peitnud sellega :P praegu mõtlengi, et kas minna nõusid pesema või teha südame rahustamiseks üks proovilapp

    VastaKustuta
  4. veiniplekkide peitmisest - kunagi mõtlesin, et peaks endale sellised püksid tegema, kuhu on maalitud erinevat värvi plekid-laigud, kirjad juures, millega tegu (nt punane vein-karripasta-kohv-titetatt-jne). et siis kui mõni pärisplekk juurde tekib, pole tühja pärast tarvis muretseda ;)

    VastaKustuta
  5. Anonüümne25.03.06, 22:45

    jaa! vot sellist oleks endalgi vaja - laps tuleb šokolaadise suuga või lödistad ise kohvi peale... ja oled veel õnnelik, et selline trendikas värk tekkis! ideel on jumet!

    nagu näha - ei pese ma hetkel ei nõusid ega värvi kangast, vaid piinan arvutit :P

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...