reede, 17. märts 2006

Viltimisest

Plaan oli märtsikuu kott viltida. Nuno-tehnikas. Aga... Erkroheline vill, mida ma selle teostamiseks vajasin ning mida mu mäletamist mööda pidi täpselt parasjagu alles olema, oli hoopistükkis otsakorral. Seekord ei taha vaimusilmas nähtud koti-ideest loobuda, (peab olema tingimata roheline, noh) ning kuna rohelist heiet (kuigi mitte nii erksat) on hunnikuteviisi, siis olen sunnitud koti kuduma ning vanutama. Just kuduma, mitte heegeldama. Ei oska mina heidest nii heegeldada, et tulemus peale vanutamist mind rahuldaks. Võib-olla kinnissilmustega tehes jääks hea, aga no siis ma juba pigem koon. Kuigi see võtab mul arvatavasti vähemalt kolm päeva aega. Võib-olla ongi hea - koon sõrmed soojaks ning ehk sünnib samal ajal ka miski hea heegeldus-ideeke.
No ja meeldiva varahommikuses rahus kudumise ja kohvitamise kõrvale kõõlusin ka flickris. Sattusin mitmele inspireerivale vildipildile:
*Rachel Louise Reynolds ning tema tööde galerii flickris
*Cramzy bloog ning flickri galerii. Tema erksavärvilisi töid mäletan ma Bags of fun projektist. Ning seda nõelviltimismasinat, millega ta paljusid töid teostab, tahaks isegi omada.
*Tsaiware vilditud lilled

Tähelepanek 12-koti projektis osalejatele - nende pilte, kel isiklikus albumis liig vähe fotosid, flickrisse sisselogimata külastajad meie ühises galeriis ei näe. Vea parandamiseks võiksite lisada oma albumisse mõned pildid, et oleks kokku 5-6, kõik märkega "public". See peaks probleemi lahendama ning ka Teie kaunid kotid saaksid kõigile nähtavaks. Tänud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...