esmaspäev, 8. veebruar 2010

Scrumble a week

Kirjutasin päevikusse osavast traadiheegeldajast, Joan Dullast.

See omakorda viis mõtted ühele mu suurele lemmikule austraallanna Prudence Mapstone'ile.
Tema koduleht on ammendamatu inspiratsiooniallikas ning julgen väita, et just tema on antud hetkel mõjukaim vabaheegeldaja maailmas, keda jäljendatakse nii siinpool (Venemaa) kui sealpool suurt lompi.

Igaljuhul leidsin, et Prudence peab bloogi, kuhu ta igal nädalal lisab uue pildi ühest scrumble'ist ehk siis vabaheegeldet lapikesest :)

freeform crochet scrumble

Illustreerivaks näiteks minu esimene(?) (ja ilusaim) scrumble (mõõtudega umbes 20 x 20 cm), mille tegin blogimise algusajal selle projekti raames.
Kui laiskus üle läheb (ehk suudan end motiveerida), siis vabaheegeldan jälle. Tunne, mis vabaheegeldamisega kaasneb on risti vastupidine "tavalisele" heegeldamisele. Kui viimane on rahustav ja mediteeriv tegevus, siis esimene nõuab mult täielikku kontsentreerumist, rahu ja vaikust. Ning peale "loometööd" tunnen end kui tühjakspigistet sidrun. Samas üdini rahulolev sidrun.

Vbla nüüd oleks asjad teisti, pole ju ammu proovinud...




3 kommentaari:

  1. Ossa :D Ma ei oska ei kududa ega heegeldada ja selline vabaheegeldus on mulle täiesti mõistmatu must maa...aga see on sama võimas nagu lapitehnika, võime panna kokku erinevaid asju ja luua tervik :)
    Jõudu!

    VastaKustuta
  2. Mul on üks raamat inglise keeles, autorid Prudence Mapstone ja Jonelle Raffino - http://www.amazon.com/Freeform-Style-Crochet-Create-Wearables/dp/1600611389. Lisaks veel kaks vihikut Amazonist tellitud, kus on motiivide tegemise õpetus.
    Kui oled laenamisest huvitatud, siis võid mulle kirjutada mariakene@hotmail.com.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...