esmaspäev, 14. aprill 2014

14. aprill

Harilikult on nädalavahetused üsna käsitöövaesed. On muudki teha, eks ole.

Sel nädalavahetusel toimus meil siin näiteks laste ujumisvõistlus "Kuusalu Kevad".
Ja peale seda vaatasin ma ekraanilt ujumisvõistlust "Tartu Kevad".
Ja sinna juurde ma heegeldasin.

***
Umbes 10-11 aastat tagasi sattusin ma International Freeform Crochet-nimelisse yahoo meililisti.
Ja see toimib siiamaani, postitused ja arutelud on muidugi oluliselt-oluliselt harvemad (sest no tõesti, ajad on teised), aga igakevadine challenge toimub ikka.

Ägedaim mu meelest oli aastal 2005, mil kõik 61 osalejat valisid ühe lõnga, lõikasid selle 61-ks 5-meetri pikkuseks jupiks, saatsid LA-sse Myra Woodile ning too jagas need laiali 61-te ümbrikusse, nii et iga osaleja sai ühe jupi igast lõngast, ja saatis need laia maailma tagasi.

Ülesandeks heegeldada üks lapike suuruses umbes 20 x 20 cm kasutades neid laiast maailmast saabunud lõngu. Ei pidanud küll kõiki oma töös kasutama, kuid ma tegin seda siiski. Väga äge oli!

Hiljem saadeti oma lapid taas Myrale ja nood ringlesid seal USAs erinevatel üritustel ringi. Ma ei mäletagi enam, kas need õmmeldi üheks suureks tükiks kokku või olid siiski eraldi juppidena.

Siin on mu postitused aastast 2005 selle ettevõtmise kohta:
post number üks ja post number kaks.

2007. a oli teemaks Earth, Air, Water, Fire.
Tookord lõngu ei vahetatud ega lappe reisile saadetud. Pandi püsti online näitus ja kui ma ei eksi, siis koostati ka raamat, mida huvilised said tellida. Aga vbla hakati neid raamatuid hiljem tegema.

2009 osalesin samuti, siis olid teemaks neli aastaaega. Ma tegin kaks ning nendegi lõppviimistlus läks pehmelt öeldes aia taha. Jäin ajahätta ja hakkasin mõttetult rapsima.

Rohkem ma osalenud pole. Üks aasta oli küll väga huvitav teema, nimelt tuli heegeldises väljendada mõnd kunstiteost või muusikapala.
Tookord nägin ma vaimusilmas üleni halli kampsunit, kust mõnest kohast (õlapiirkonnast, nii rinnesiselt, seljalt kui ka mõnelt poolt varrukatelt) plahvatab-kobrutab välja punase-oranzhi-musta kirjut nuppuderohket  vabaheegeldist.
Palaks Björki "It's oh so quiet".

***
Tulles nüüd tagasi algusesse, siis...
... vaatasin ekraanilt ujumisvõistlust "Tartu Kevad" ja heegeldain tänavust asja. Asi peab olema valmis 1. maiks. Seekord tuleb heegeldada üht värvi lõngaga. Eri toone võib küll kasutada.

Ja rohkem ma sellest hetkel rääkida ei saa.

Mais-juunis aga juba küll. Sest sellel "asjal" on ikka tore sünnilugu ka.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...