kolmapäev, 14. september 2011

Tahvlivärv / Chalkboard paint

Kui ma just parasjagu ei keeda-küpseta-jaluta-heegelda jne, siis võib mind leida pinterestist. Hetke lemmikkoht netis. Ütleme nii, et inspiratsioonilaks otse veeni. Ilma igasuguse jututa.

Ja ühed miljonist, mis silm jäid, olid tahvlivärviga kaet pudelid.

Paari hetke kaugusel leidus ka retsept iseteht tahvlivärvi jaoks (lateksvärv pluss vuugisegu, kommentaaride lugemine on samuti abiks).

Aga nüüd jäi Vägilane mul tuttu ja ma naasen kööki korrastama. See suuremat sorti korrastamistuhin saabus loomulikult tänu pinterestile :)


Pildil on hoopis ühed heegeldet randmikud, mille "retsept" ripub mu juhendi-poes.

My favorite source for inspiration at the moment is pinterest. Without the doubt.

Those awesome chalkboard painted wine bottles are just one of the thousands DIY ideas found there. 
And here are tips from Martha Stewart on how to make your own chalkboard paint (i'd suggest to read the comments as well).




On the photos are my daughter's new fingerless gloves. Those wristwarmers are fit for small or medium size hands and pattern's available over here.




1 kommentaar:

  1. see keskkond tundub tõesti huvitav, ma juba lustisin selles :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...