esmaspäev, 26. september 2011

Valged torud - White Wrist Warmers


Vaatamata sellele, et "olude sunnil" * sai must heegeldaja, olen ikkagi arvamusel, et suurem osa kehakatetest saavad kududes oluliselt kaunimad. 

Heegeldada võib küll väga toredaid kotte ja salle (ja ka seelikuid-kleite-mantleid), aga nt heegeldet kampsunid-kindad pole mulle reeglina eriti istunud. Venivusest ja graatsilisusest jääks justkui puudu.
Eriti kui olla mugav (ja laisk) ning kasutada jämedamat lõnga.

Aga näe, ameeriklastele heegeljuhendeid kirjutades olen juba kolm paari "torusid" heegeldanud. Sealhulgas ka need valged, mis pole teps mitte peenest lõngast teht. 
Ja pole väga vigagi, mulle täitsa meeldivad :)


* olude sund oli selline, et esmalt haarasin ma heegelnõela järele puhtalt asendustegevuseks. Suitsetamisest oli vaja loobuda. Aitas. 
Ja kuigi edaspidi sai veel nii mõnigi kamps kootud ja püks õmmeldud, kujunes lemmikuks siiski heegelnõel, sest seda oli titekeste kõrval kõige mugavam viibutada :)

Last weekend I completed couple of new quick and easy crochet patterns. One of them is this one for these white wrist warmers. I used worsted weight merino (could be substituted also with wool or wool blend) and 5,0 mm crochet hook and these worked up real quick. 

I've always been slightly obsessed with all sorts of "bumpy" stitches, be it "nupps" in knitting or popcorns, clusters and puff stitches in crochet. 

In these thick fingerless gloves I used a group of popcorns and also two rounds of another very easy but effective textured stitch. 
I do hope you'll like them as much as I do :)





3 kommentaari:

  1. Mõnus jäme pits, mulle väga meeldib. Volti aetune on kohe eriti kift.

    VastaKustuta
  2. Very nice...love them...
    Anna

    VastaKustuta
  3. Anonüümne28.09.11, 16:33

    vauu- väga ilus :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...