kolmapäev, 7. veebruar 2007

Dior ja teised

Crust Station viitas ükspäev Diori haute couture kevadkollektsioonile. Ilus ja inspireeriv.
Mis seal salata, Galliano on ikka üks mu lemmikuid olnd. Vanasti ka Gaultier ja Westwood. Tegelikult mulle meeldib minimalism ja lihtsuse võlu samuti, a seda vaid teiste loomingus. Näiliselt lihtsat asja ongi kõige keerulisem teha. Vajab geniaalset ideed ja täiuslikku teostust. Süvitsi minekut. Mina aga olen juhtumisi pinnapealne, huvitun käigult uutest asjadest ja tahan kõike järele proovida. Aga niiviisi täiuslikkust teatavasti ei saavuta. Lahenduseks ongi erinevate tehnikate segamine, asjade üksteise otsa kuhjamine jne. Vigade peitmine ühesõnaga. A mitte sellest ei kavatsenud ma rääkida...
Hoopis seda, et sügisshõud on pihta hakanud. Vanasti, kui muru oli rohelisem ja bitid kiiremini liikusid, ma ikka vaatasin neid, otsides heegeldamisideid ja inspiratsiooni.

The other day I found the link to Dior's haute couture 2007 spring collection from Crust Station. Delightful and truly inspiring show.
I've always loved Galliano.
That reminded me that show season for fall 2007 ready-to-wear collections has just started. You can have a look ie at Style.com


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...